15 iun. 2010

Spre şi dinspre Cheile Turzii

A relua ideea de prezentare a unei rezervaţii naturale, în aspectele ei "nemodernizate", este mult mai uşor de realizat când este vorba de Cheile Turzii.
În aval, până la Ciucaş (unde se poate ajunge din amonte cu maşina, este de-a dreptul splendid.
Chiar dacă tot se mai strecoară câte unul mai curajos până la firul apei, ca să împută zona cu duduitul boxelor şi fumul grătarelor, lăsând puzderia de gunoaie în urmă. Dar, asta este o altă problemă, pentru un alt blog.
Aici, doar imagini:
 Spre şi dinspre Cheile Turzii

 













La cerere, puteti primi si explicatii lamuritoare!

5 comentarii:

  1. Uh, ce se zbenguie Ulise ! Toată lumea e a lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. # abbilbal: Chiar aşa: după ce ieşim din zonele cu maşini şi cu "animale botezate", desfac lesa şi ... toată lumea este a lui! Nu se dă pe zece ... pisici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim17.6.10

    # abbilbal: A fost simpatică faza în care trei bucureşteni mergeau pe cărare şi i-am rugat să pună mâna pe Ulise pentru a-l opri (voiam să-l leg pentru că intram într-o zonă în care puteau apărea probleme) şi unul s-a oferit să-i tragă un şut în dos (ca om sifilizat ce se pretindea!). Ulise a fost răzbunat de hohotele de râs ale celorlalţi doi, când am precizat "viteazului" că "vorbesc despre Câinele meu, nu despre ... nevastă-ta!"!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim23.6.10

    Tocmai era sa am o zi cu o proasta dispozitie din cauza ca citisem niste brasoave de ale lui Basescu. "Ala" care da indicatii in toate de nu mai merge nimic bine. De ce "Ala" ?..Pentru ca nici el nu ma respecta atunci cand ma minte.
    Mi-a revenit buna dispozitie citind intamplarea cu bucuresteanul "om sifilizat".

    RăspundețiȘtergere
  5. # Anonim: Mă bucur că păţaniile Prietenului meu te ajută să-ţi restaurezi buna dispoziţie. El nici nu-i bagă în seamă. Ştie că, aşa cum el mă anunţă că se apropie cineva de noi, în faza a doua, îi iau eu apărarea.

    RăspundețiȘtergere

Ce zici? De bine ori de rău, dar, la obiect!